02.06.2015 (Wtorek) |
|
10.00-13.30 | |
Część plenarna 1. Shifts in strategic marketing management in the Information Age - Stefaan Van Ryssen (University of Ghent, Belgia) 2. DNA Reklamy – Adam Grzegorczyk 3. Advertising. Personal brand creation - Atilla Kurucz (Kodolanyi Janos University of Applied Sciences, Węgry) 4. Morality in Advertising - G. O'Sullivan (Universidad Pablo De Olavide, Hiszpania). 5. Reklama wizerunkowa - fakty i mity - Katarzyna Liczmańska (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu) |
|
13.30 - 15.00 | |
Przerwa | |
15.00 -18.00 (2 panele równolegle) |
|
Reklama pocztowa 1. Znaczek pocztowy jako unikatowa forma promocji wizerunku Poczty Polskiej - Agnieszka Kłoda - Dębska (Poczta Polska) 2. Direct Mail jako skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego - Kinga Dobrzyń (Poczta Polska) 3. Direct Mail Poczty Polskiej – usługi dla biznesu - Renata Goss-Nowak (Poczta Polska) 4. Kod pocztowy i przestrzeń jako nośnik informacji o cechach odbiorcy reklamy - Marek Turlejski (Datawise) 5. Innowacyjne akcje promocyjne z wykorzystaniem e-usług pocztowych - Robert Cieśluk, (Poczta Polska Usługi Cyfrowe – Envelo). |
Vlogging & TubeVertising. Social media w reklamie 1. Wykorzystanie social media w instytucjach kultury - Marcin Wilkowski 2. Istota i waga opinii w Internecie jako element komunikacji marketingowej Przedsiębiorstwa - Mariusz Woźnicki 3. Vlogging jako wsparcie sprzedaży internetowej - Paweł Wiszomirski, Jakub Brzozowski 4. Optymalizacja sprzętu wideo wykorzystywanego do prowadzenia Vloga. Najnowsze trendy - Rafał Pacuła 5. Historia sukcesu youtubera - Cyber Marian |
03.06.2015 (Środa) |
|
10.00-13.30 (3 panele równolegle) |
|
Ambient 1. Connected Advertising, czyli technologie w reklamie geotargetowanej - Paweł Kaceperek (Connected Life) 2. Ambientowe miejsce pracy.... czyli rzecz o aranżacji miejsca pracy w budowaniu wizerunku marki pracodawcy na przykładzie GOOGLE i APPLE - Julita Dąbrowska (Forum Employer Brandingu) 3. Jak sie pracuje nad VFX w studiach oddalonych o wiele tys km bez koniecznosci obecnosci w nich - przykłady, narzędzia - Marcin Lech (NoLabel KKF) 4. Digital Ambient - when offline meets online - Michał Godzik (Business Consutling - www.buscon.pl) 5. Making of FLASH MOB - Grzegorz Jakubowski 2vision KKF (krakowski klaster filmowy) Innowacje w badaniach reklamy 1. Trendy w badaniach reklamy - Tatiana Kuligowska (IPSOS) 2. Wszyscy ludzie kłamią…i co z tego? - Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting) 3. Eyetracking w badaniach reklamy - Jarosław Muras, Julia Falkowska (Eyetracking) 4. Zastosowanie metody EEG i metod deklaratywnych w badaniach reklamy - Marcin Kołodziej (Neuro Innovations) 5. Innowacyjny sposób zastosowań EEG i Eye Trackera w badaniach Neuromarketingowych - Maciej Rudziński (Braintracking) Appvertising – technologie i aplikacje w reklamie 1. Wzrost jest ważny, a retencja ważniejsza – promowanie aplikacji mobilnej - Renata Narożyńska (Qpony.pl) 2. Rzeczywistość wirtualna - wszystko, co ninja marketingu powinni wiedzieć a wstydzą się zapytać - Paweł Surgiel (VIZAO - Interactive Multimedia) 3. Marzenia marketera. Pomysły rozbudowy Loyalitics'a o technologię przyszłości - Artur Sławnikowski, Aleksandra Lewtak (Agencja Interaktywna Dige) 4. Reklama mobilna bez własnej aplikacji mobilnej – kiedy i dlaczego warto? - Robert Rachwał (ClickMaster Polska) 5. Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka - Piotr Koźniewki (3R Studio Mobile) |